飛蛾

一起床 , 媽咪就問我尋晚有冇發夢見到妳 ?
……………..
前晚 ! 七點幾開飯個陣 , 露台有隻大飛蛾飛咗入嚟 ! 係屋裡面四周圍飛嚟飛去 , 又係我地頭頂不停咁打圈 ,
仲不時飛近我地身邊 , 最有趣就係佢係上格床同埋房門停留咗一段時間 , 而佢其中嘅一邊翼係崩咗架 !
當媽咪沖涼 , 哥哥又瞓咗覺個時 , 我只開著枱燈 , 佢飛向枱面 , 我行近輕輕咁摸一下佢對翼 , 哇……… !
佢居然飛咗落我另一隻手嘅手掌上面 , 停咗係度 ! 我D眼淚忍唔住喇 ! ……係咪妳呀 ?
妳係咪有嘢要同家姐講呀 ? 過咗一陣佢突然飛去個 keyboard 上面 , 唔…….. ! 唔得喇 ! 我D眼淚………!
呢個位……妳好耐都冇坐過 , 以前無論幾夜幾攰都好 , 妳都會坐係度上陣網先瞓 ! 但係衣家……….
佢好似一D都唔怕我咁 , 係 keyboard 上面 , 我當佢好似狗咁 , 掃下又摸下 , 佢停咗係度好耐呀 !
直到媽咪沖完涼出嚟 : (仲未走吖 ? 放佢出去玩啦 ! 唔好係度喇 !)
佢飛過嚟"癡"住我件衫 , 就好似攬住我一樣 , 我…….我捉住佢行到露台 , 放佢係我右手食指上 ,
我伸隻手出窗口 , 佢停係我手指上一陣…….就飛走咗喇 ! 果種感覺…………..唔捨得 !
 
最終 , 個晚夢裡面都係見唔到妳……嚎啕大哭  
 
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

