5月23日

唉 ! 成朝落住大雨 , 同我今日嘅心情……一樣 !
連續兩日係妳嘅新舊曆生忌 , 尋晚我整咗幾杯麵包布丁 ,
其中一杯放咗係神台 , 味道就麻麻 , 妳有冇試到呀 ?
尋日衰多手係公司 msn delete 錯咗妳 a/c 呀 !
當時我有幾徬徨 , 妳知嘛 ? 裡面有妳留比我嘅交談記錄架 ,
我好想喊呀 ! 搞咗半日 , 終於比我搵得返喇 !
只不過……我再唔會係 msn add 妳喇 !
因為我等咗好耐都唔見妳 on line……….嚎啕大哭嚎啕大哭嚎啕大哭 
  
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

