Birthday party

28號 ! 星期六 ! 班老友見我成日唔開心 , 專登提早同我搞咗個生日會 ,
北上 ! 食飯+唱k ! 其實我真係唔想去 , 我好怕自己飲大咗會不停咁喊 ,
只不過….班老友對我好好 , 佢地唔想好成日聽係屋企亂諗野 , 我真係
好多謝佢地 , 但….係….有D野真係唔可以代替架 ! 由其係妳呀 !
當玩緊嘅時候 , 我可以哈哈大笑 ! 但當停咗落嚟嘅時候….我就……….!
可能未有醉意啦 ! 返到嚟 , 係留下買咗兩支Diamond Black同兩包薯片
吃喝埋先返屋企 !
我好……………..嚎啕大哭嚎啕大哭嚎啕大哭 
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

One Response to Birthday party

  1. Venus 說道:

    明天會更好!!!! 有D野係無可能改變, 為有接受! 面對可能係一條最好的路~張佢的所有所有, 放在自己的心上, 你要幫佢做/完成未做完的事情… 這就是你可以做的事~ 你love 佢嗎? 佢都唔想見到你這樣子… 比佢再見返開心的你~~

發表迴響

