借…廿蚊

今朝係留下巴士站等車果陣 , 有個應該40多歲嘅男人忽然走埋嚟問我借$20 ,
佢不停咁講 :
" 小姐 ! 我唔係握妳架 , 我冇哂錢係身 , 但要趕住返工 ,
   我公司係屯門 , 如果遲到我會連份工都冇架 ! "
我冇留意到佢個樣呀 ! 亦冇考慮過借唔借 ! 只係問佢 : " 你洗唔洗要散紙吖 ! "
係銀包拎咗張$20紙比佢 , 睇住佢嘅背面慢慢咁離開 , 轉個身 , 我繼續等我嘅巴士 ,
冇幾耐….眼淚又唔聽話喇 ! 唔係因為果$20 , 而係………..如果妳係度 , 呢一刻……
我一定打比妳 , 同妳講緊電話 , 笑緊頭先嘅行為 , 又或者不停咁將剛才件事編成
好多個無聊故仔 , 同妳細聲講大聲笑 , 但係………………….. 嚎啕大哭嚎啕大哭嚎啕大哭  
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

