090304

尋晚 ! 哥哥沖完涼 , 媽咪大叫我拎條毛巾比佢抺身 , 點知……媽咪佢叫錯咗妳個名 !
尋晚 ! 上網 ! 對住部電腦……我偷偷地忍唔住喊 !
今朝遲咗起床 , 又唔知點解班車又遲咗 , 等咗好耐先有巴士 , 企係度望住條公路 ,
又唔知點解今日好似特別多電單車經過 , 坐係巴士上面D眼淚不停咁流落嚟 !
好彩冇比人見到……..!
我要幾時先可以忘記呢種痛楚呀 ? 比自己一個限期 , 妳估我可以咩 ?
妳點呀 ? 妳係度做緊咩呀 ? 老豆呢 ? 妳有冇同佢一齊呀 ?
我好掛住你地呀……………..嚎啕大哭 
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

