夢見……

行上一坐好舊式嘅堂樓 , 打開大門見到一間好大嘅客廳同飯廳 , 廳裡面有兩個大櫃一個細櫃 ,
細櫃頂仲放滿好多有關醫藥嘅書 , 我除手拎起咗一本睇咗一陣 , 飯廳邊裝滿落地玻璃 , 望出
去見到好大好大嘅花園 , 種咗好多少花 , 我仲問 :<乜你地個包租公咁鍾意種花 ?> 唔知點解
間屋裡面有好人 , 我唔認識佢地架 , 但佢地會用個好古怪嘅眼光望住我 ? 我又問 :<點解你
地唔理我自己搬咗出嚟 ?>
係夢裡面我問咗老豆好多個問題 , 但係佢一個都無回應我 , 只係講咗句 : <妳帶家姐參觀下妳
間房先吖 !> 呢種感覺……..好溫馨 , 細妹佢拖住我隻手行入去佢間房 , 我望咗一望 , 房裡面
有幾張床 , 呀 ! 唔得喇 ! 我忍唔住喇 ! 我要去厠所呀 ! 當細妹教完我點去厠所之後 , 我就醒咗
喇 !
係妳有野想同我講吖 ! 定係我念得太多呢 ? 不過…..點都好  , 我真係好掛住掛住妳同老豆…..
…………………………不甘啜泣不甘啜泣不甘啜泣
 
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

