相見又見唔到

兩個星期無上網喇 ! 上星期就因為要考試晚晚溫書 , 今個星期就病到七彩 , 出唔到聲 !
早幾日媽咪同我講話發夢見到妳 , 舊曆七月最尾果日 , 媽咪大傷風果晚 , 佢話係夢裡面
見到個身影 , 好似妳架 , 佢記唔起妳同佢講D乜野 , 佢只係大約記得妳好似話媽咪佢唔
服記住要去睇醫生咁話 !
講時講 ! 上星期有一晚我心血來潮忽然好想喊 ! 瞓係張床度D眼淚不停咁流落個枕頭度 ,
濕晒 ! 之後我坐咗係床邊 , 伕住上上格床嘅爬梯 , 我念記妳 , 我個腦不段出現我地一齊
生活嘅日子片段 , 我D眼淚比之前流得更快 , 好想喊出聲 , 但又怕嘈醒媽咪同哥哥 , 忽然
間 , 我聽到上格床有D搖擺聲 , 好似有人係床上面行落嚟咁 , 妳將床一直都原整無決 , 我
到而家都未整理過佢 , 我知道係妳 , 係妳行落嚟叫我唔好喊 , 我知道妳想同我講 , 妳一直
都係我身邊 , 我亦都知道妳一定會話 : 妳心目中嘅家姐係好堅強架 ! 但係……………………
每當我念起妳同老豆 , 點樣堅強都好 , 我D眼淚真係……………….不甘啜泣不甘啜泣不甘啜泣  
 
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

