社區中心?做義工?成功?

今日去咗黃大仙幫個同學仔手做義工 , 用營養資訊師
同西式麵點師嘅資格去做講師同示範整麵包 , 嘩 ! 真
係好鬼緊張 , 師父又唔在場 , 真係好驚自己講錯野又
驚唔識答問題 , 不過 ! 最終……..就緊係點過碌蔗啦 !
知我啦 ! 口才有幾得先吖 ! 氹到班聽者幾咁開心 ,
有麵包食 , 講真 ! 今日我好有滿足感 , 好成功而且
仲有人讚我講得好添 !
細妹……………………….
我好想妳係度呀 ! 我好想妳見到家姐嘅進步呀 !
細妹…………………….不甘啜泣不甘啜泣不甘啜泣 
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

