跑呀跑

尋晚出咗去揾一位長背 "容媽" 飲野 , 好日唔見 , 一見佢就即刻比佢罵 ,
佢叫我唔好念咁多野 , 攪好自己個身體先 , 唔好比個身體繼續發脹落去 ,
吖 ! 我都唔想架 , 食又脹 , 唔食又脹 , 仲慘又唔係肥 , 係脹 ! 唉…………. !
已經每晚都落街跑步出一身大汗 , 但係都唔得 , 只會越跑越腫脹 , 容媽
又罵 , 叫我千其唔好夜晚跑步喎 ! 唔係有鬼吖 ! 係因為樹木係在夜晚排
毒架 , 夜晚做運動吸咗 d 毒會更加快死 , 佢叫我最好零晨四-五點做 , 嘩 !
咁早起身 , 我都唔知點死添…………….昏昏欲睡  
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

