7月份

又到農曆嘅七月 , 今日我地提早做節 , 一路燒衣一路念 ,
唉 ! 我每次拜神都同各位大佬講 , 希望你保佑我乜乜乜 ,
保佑哥哥同媽咪乜乜乜 , 其實到底 d 大佬聽唔聽到呢 ?
係唔係一次過有好多人向佢地求保佑 , 佢地太忙做唔切 ,
分身唔到 ? 定係未必聽得到咁多人嘅要求呢 ? 之前我都
有求佢地保佑老豆同細妹架 , 但係點解好似唔對現 ?
不過我覺得有樣野好真 , 係留下燒街衣果陣永遠都好大
火 , d 野燒得好快 , 簡直係燒唔切 , 好似有好多人係度搶
住攞野咁 , 唔知燒街衣果陣 , 我側邊係米……………………
 
到底細妹妳………..有無收到家姐比妳嘅野 ??????????不甘啜泣
 
 
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

