同妳….分享

上星期番咗廣州兩日 , 見識咗好多野 , 如果係以前……我一定會即刻打比妳話妳知 !
係廣州兩日我品嚐倒人地學院嘅學生煮出嚟嘅美味餸菜 ,
最重要嘅係我學會擠一條立體嘅中國龍 , 仲有菊花同蘭花 ,
不過要學識咁多野除咗要付出金錢同時間之外 , 原來仲要
付出好多野架 ! 番到香港我第一時間就要去睇醫生 , 因為
間學院嘅餅房係無冷氣架 , 溫度又高 , 風煽吹出嚟嘅就只
有熱風 , 焗到我傷風連把聲都出唔到 , 不過唔緊要 , 我會
繼續努力去學習 ! 細妹………..妳會支持我??????
 
我真係好想打比妳…………………..不甘啜泣不甘啜泣
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

