7月23日

放工趕住去劇院陪哥哥同媽咪睇果個乜乜迎奧運晚會 !
人生永遠都無咁如意架 , 念住趕得切睇開場 ,
但係點都念唔到有 d 野會阻礙咗我 !
 
果架不故而去亂 cut 線嘅私家車累到我坐果架巴士突然殺制 ,
幸好巴士上只有一位老婆婆捉唔緊不幸塌低咗 , 整傷咗少少 ,
由一位電單車救護員嚟到幫婆婆包紮傷口 , 跟住再嚟幾位警察 ,
救護車 , 交通警……….! 我望住婆婆 , 我 d 眼淚不停咁湧出嚟 ,
我試過去控制自己 , 但係都係唔得 , 我滿腦只係度念 , 果日……..
救護員幫妳搶救 , 妳係米流咗好多血呀 ? 妳係米好痛呀……………..不甘啜泣
 
 
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

