朋友

尋晚同個老朋友傾咗一陣電話 , 佢問到我 :
{ 有無念住搵番以前 d 朋友出嚟聚下舊 } ?
唔………聚舊 ! 以前 d 朋友 ? 結婚就結婚 !
拍拖就拍拖 ! 邊有咁多人理我呢個無謂人呀 !
而且長朋難顧吖老友…………..
講起朋友 , 我好掛住佢呀 ! 有時念起自己都會
係度偷笑 , 每逢節日又或者念起佢都會 send
電話訊息去祝福問候嘅說話比佢 , 我真係好
好傻 , 11年前錯過嘅愛情…………….
唔知佢仲有無用緊果個電話號碼呢 ?
佢有無睇過我 send 比佢嘅訊息呢 ?      沉思 
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

