難…….入睡

尋晚係我三年內第三次最難入睡嘅一晚 !
 
等一次 : 06年老豆走咗果一晚
 
第二次 : 07年細妹走咗果一晚
 
第三次 : 尋晚……….收到個衰人電話 , 話要接走哥哥
 
記得早幾個星期 , 有一日 , 有個教徒走嚟向我傳導 , 我問佢 :
聖經有無記載幾時世界未日呀 ? sorry呀 ! 對於生存同死亡我
都帶著好灰嘅一面去睇 , 老實講吖 ! 我正等待著世界未日嘅
來臨 ! 個教徒聽完之後比咗張卡片我 , 我接著亦轉身離開 ,
我係米有d心理變態呢 ??????????????    疑惑
 
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

