媽咪牛一

大前日係媽咪舊歷生日 , 我無整到蛋糕吖 !
不過我係 P記買咗個薄餅餐番嚟屋企同佢慶祝生日 ,
P記 ! 薄餅 ! 我係米好過份呀 ? 明知媽咪見到呢間餐
廳同餅一定會更加掛住妳 , 但係 ! 我知道如果妳係度 ,
妳都會咁樣同媽咪慶祝生日 , 唔……….唔知呢 ! 感覺 !
呢D叫做感覺 , 我地兩姐妹嚟架嗎 !
我切咗少少放係神台 , 好似……….以前…………..不甘啜泣    
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

