夢中的話

( 唔該妳吖 ! 麻煩妳幫我同我家姐講聲 , 我無事呀 ! 叫佢唔洗攄心我呀 ! 我走喇 ! )
耳邊不停出現呢把聲 , 由大聲漸漸變為細聲 , 由近慢慢變為遠………………
 
幾乎每日放工都同我一齊行出路口抯車嘅會計姐姐 ! 早幾日係我地講開
拜神買祭品果陣 , 佢忽然同我講 , 有件事想講比我聽好耐 , 但係又唔知點
開聲好 ! 原來佢話新年前佢發咗一個夢 , 睇唔清楚夢裡面有 d 乜野 , 只係
記得聽到一把女仔聲同佢講呢句說話 ! 問會計姐姐除咗我之外有無朋友
好似我咁屋企有人剛離世 , 但係佢話無喎 ! 真神奇 , 細妹同佢素未某面
點會叫佢轉達 d 說話比我聽吖 ? 係會計姐姐想我開心作個故事比我聽吖 ?
定係妳真係叫佢同我講吖 ?
 
點都好 , 我真係好掛住妳 , 點解妳唔直接同我講吖…………………….不甘啜泣
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

One Response to 夢中的話

  1. chchma 說道:

    作為朋友的我,也希望您開心一點,更何況ruby。不論真還假,我相信ruby,也想跟您說這些話。

發表迴響

