好想病

果日大姑姐叫錯咗我個名呀 ! 望住我但係就叫咗妳個名 , 哈 !
唔知點解由細到大我地兩個個名成日都比人撈亂咗嚟叫 ?
 
聽另一個姑姐講 , 有段時間表弟病得好犀利 , 係佢病到眼矇矇 ,
神智不清果陣 , 佢同姑姐講話係夢中見到妳同老豆 , 係兩次 , 係
見到妳地兩次 , 兩次都無講野 , 只係伸隻手向住佢 ! 點解呢 ? 我
唔明呀 ! 妳地係想拉佢走 ? 唔係架 , 妳地唔會係咁架 ! 妳地唔會
咁做架 ! ……….定係 , 妳地係果度好辛苦呀 ? 係米想叫表弟佢幫
下妳地 ? …………妳話比我聽吖………….
 
有人話 , 係病重嘅時候係最容易接觸到靈界架 , 我真係好想病果
個係我 , 如果係嘅話 , 我米可以見到妳同老豆囉……………………….不甘啜泣 
 
   
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

