3日2夜~美食

新年 ! 同單車姨姨佢地一家 , 仲有佢家姐同埋姨生仔一齊參加咗個國內美食團 ,
嘩 ! 美食團真係美食團 , 呢頭岩岩食咗個自助早餐 , 轉個頭一陣又話午餐嚟喇 !
我係呢個新年應該都重咗10磅喇 ! 嘩哈哈 !
 
記得06年國內一天遊果次 , 雖然係出發前一日妳揸電單車爬山整倒隻腳 , 仲好
痛添 , 不過我地嘅行程依然無變 , 妳仲攞埋支行山足去添 !
最記得果次係我地咁大個女第一次騎馬 , 我地仲係度笑到流哂眼水 , 米笑自己
咁肥囉 , 唔知會唔會騎死隻馬 ! 哈 ! 哥哥都有玩呀 , 仲好叻添 , 一 d都唔驚 , 騎
住隻馬行咗好多個圈 , 個馬夫就慘囉 , 跟埋一齊行咁多個圈 !
今次 ! 美食團有個旅遊點都有馬騎架 ! 唔……….我無騎呀 ! 唔知係 d馬好臭吖 ?
係我怕呢 ? 怕騎上去我會念起果次忍唔住喊 ?
3日 ! 呢 3日我見到單車姨同佢家姐 , 姨生一齊說說笑笑 , 你夾餸比我 , 我又夾
你 , 佢地嘅感情真係好好 !
 
望住單車姨佢地三個 ! 我雙眼…………………………………..不甘啜泣
 
 
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

