遺產承辦

又無咗兩日人工喇 ! 請咗兩日假去政府部門辦理妳d遺產 , 最重要係攪好妳之前果部電單車 !
妳囉 ! 麻鬼煩 ! 賣咗部車比亞力士 , 手續都未攪好就走咗去 , 除咗呢樣 , 妳仲有好多野都未做
架 ! 無d手尾……………………………
中午去咗妳公司攞野 , 唔知點解 ? 係條街度 , 個腦忽然出現咗幾秒影像 , 有個人嘅步伐同我一
樣 , 左右左右 , 同我一齊過緊馬路 , 雖然我只係見到佢嘅背面 , 但係我好很定 , 果個係妳嚟架 ,
妳嘅背影 , 再加埋妳咩住果個黑色袋 , 我唔會忘記 ! 不過…………點解會咁呢 ?
第二日 , 宣誓果陣 , 媽咪忍唔住係度喊呀 ! 其實呢兩日我都忍住d眼淚唔比佢流出嚟 !
忍…………..真係好辛苦架 !
 
人工 ? 我令願出少d粮都唔想無咗妳呀…………….不甘啜泣
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

