又嚟喇

前晚…….又發惡夢喇 ! 今次係出事現場 , 我企咗係架貨櫃車前面 ,
睇住 d救護員同消防員係車架度將妳拉出嚟 , 妳雙眼合埋咗 , 好似
係睡夢中 ! 我想走埋去妳度 ! 但係我好似比人拉住咁 , 成身都郁唔
到 ? 而我地之間又好似比塊透明圍牆隔住咗咁 , 我用盡力氣喊著大
叫 , 妳一 d反應都無…………………………不甘啜泣 
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

