燒野食

星期日, 班車友係西貢攪咗個聖誕BBQ, 有好多人去吖, 大家都玩得好開心,
最後仲落大雨添, 攪到個個都變哂落湯雞, 媽咪同哥哥都有去, 我正晚就負
責燒野食服侍佢兩個, 哥哥就周圍跑嚟跑去, 媽咪就坐係度等我侍後, 我知
道媽咪同我一樣面對班車友嘅時候, 表面好似無乜野咁, 但係個腦總係會出
現以前嘅景象, 個心總係會覺得好痛, 又會係度念點解…………會咁!
 
玩抽獎開始落雨果陣, 我見到有隻蝴蝶係我地班人群裡面飛嚟飛去, 最後仲
一d都唔怕係我面前慢慢飛過, 我一直望住佢飛入草叢, 直到係我眼前消失,
果種感覺, 好似比妳丟棄, 望住妳同我嘅距離越來越遠, 睇住妳走, 睇住妳離
開……………..! 隻蝴蝶係米妳呀?             不甘啜泣    
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表留言