唔想…..

哥哥補習社攪咗個康樂營一日遊 , 果度無乜野好玩 , 一係就限時間 ,
一係就限高度限年紀 , 再唔係就要排好耐隊先有得玩 , 攰死人喇 !
尋日哥哥第一次玩滾軸溜冰 , 妳知啦 ! 平時佢係屋企少少野就喊 ,
冰喎 ! 塌一塌米又排喊 ? 點知 , 唔知係米有好多同學和老師在場呢 ?
佢點塌都唔喊 , 仲好努力爬番起身繼續再玩過 , 定係佢大個仔咗呢 ?
妳仲記唔記得 ? 果陣我地成日話同佢去溜冰溜冰 , 溜到而家就……….
如果我地三個一齊去溜冰一定會好好玩啫 ! 哈 !
中午食飯 , 我地果圍枱有三個家庭一齊坐 , 坐正我對面有對生得十分
相似嘅孖生兄弟 , 嘩 ! 嘈死人 ! 但係又笑死人 ! 兩個係度你鬧我 , 我鬧
你 , 你串我 , 我串你 , 好在唔係坐係佢地中間 , 如果唔係實聽煩死 ! 好
笑係 , 佢地兩個係度玩緊好似唱雙黃嘅棟篤笑 , 其實佢地嘅感情係十
分要好架 ! 我睇住果兩兄弟 , 雖然好好笑 , 好開心 , 但係我 d 眼淚 , 又
忍唔住流出嚟……………….
 
每一樣野 , 每一個簡單嘅動作 , 一對兄弟 , 一對姐妹令我無時無刻去想
念妳 , 我根本就無可能去忘記妳 , 細妹…………………………………….不甘啜泣  
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

