訴訟

收到幫我辦民事訴訟申索果間公司嘅電話 , 秘書話交通警果邊d口供紙番咗嚟喇 !
仲有一d資料同單據希望我提供比佢地 , 集籌後就會交比經理同律師地研究 ! 唉 !
好開心呀 ! 等咗咁耐終於收到d口供紙喇 ! 不過……….我又覺得有d驚 , 怕同埋擔心 !
 
開心 !         係因為我終於可以幫妳討回意外嘅公道 !
怕 !             係怕d口供對妳非常不利 !
擔心 !         係如去到盡頭無從入手果陣不知如何是好 !
驚 !             係睇完口供講述妳意外嘅經過 , 我腦裡面會不自覺
                   不停地想住妳係果幕意外片段嘅經過同痛楚 !
 
細妹………………………不甘啜泣  
 
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

