行街

今日特登去咗尖咀乜乜大型羽絨店買咗件背心比哥哥 ! 已經唔鍾意熱鬧嘅我見到條街好多人 ,
好唔舒服 , 好辛苦 , 而且要帶住個小朋友同老人家係條咁多人嘅街上面行 , 因為行得比較慢 ,
又要左閃右避d人 , 所以行起上嚟就更加吃力 , 見無其它特別野買 , 又無其它地方好去行 , 好快 ,
我地就抯車番屋企喇 ! 我地坐係巴士下層對頭坐果四個位 , 媽咪坐係面向車頭嘅窗口位 , 而我呢
就背向車頭同哥哥對住面坐 , 當架巴士駛到去近青馬橋果度 , 有架電單車係窗邊駛過 , 我偷偷地
咁望望媽咪 , 我見到佢雙眼…………係度追住架電單車尾 , 直至見唔到佢為止………… ! 媽咪無出過
半句聲 , 但係佢嘅眼神 , 話比我知好多野 !
 
細妹 ! 妳又知唔知媽咪係度念緊咩呢……………………….
妳唔係度…………我對行街甚至其它任何野都已經全無意思…………..不甘啜泣  
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

