痛痛

唔 ! 個頭好痛呀 ! 唔知係米唔夠瞓吖定係開始作痛呢 ?
上個禮拜 , 臨考試前先至嚟病 , 係屋企好似瞓死咗咁 , 唔願落床 , 足足病咗三日 , 幾驚病到考唔到試吖 !
係第三日 , 頂唔順喇 , 手軟腳軟 , 一朝早就叫媽咪陪我落留下睇醫生 , 仲記得入到診所見到個有八十多歲
嘅婆婆係度等緊見醫生 , 哎 ! 好快就到我喇 ! 見醫生果陣 , 媽咪仲好似當我係幾歲嘅小孩 , 跟埋我入去聽
下個病況 , 嗯 ! 我知媽咪都係擔心我啫 ! 到婆婆攞藥喇 , 睇住個姑娘用D唔咸唔淡嘅鄉下話好仔細咁講比
婆婆聽D藥嘅用途同食法 , 哈 ! 個姑娘真係好有心機吖 !
係番屋企嘅途中我忍唔住比媽咪見到我流咗幾滴眼淚 , 唔 ! 唔係因為我病好辛苦好痛呀 ! 而係因為我見到
個婆婆 ! 一直都只係念住同細妹妳一齊生活到老 , 無論開心與否 , 健康又或者病痛 , 妳我都會同對方一齊
並肩作戰 , 但係………………………家姐好掛住妳…………………………………..不甘啜泣
 
到而家我都無講過比媽咪聽果日因咩事而喊 !
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

