尋晚……發咗個夢 , 我記得 , 見到…………空地上泊咗部爬雞係度 ,
車頭仲掛住咗個豬咀頭盔係度 , 我周圍望都見唔到妳吖 , 我大聲
叫 " 細妹………家姐買咗個新頭盔等妳同我遊車河呀 " ……………..
忽然間 , 係我聽邊出現咗一把聲 " 家姐 ! 我好番喇 ! 我無事吖 !
我已經無揸電單車喇 ! 而且我以後都唔會再揸電單車喇 ! "………..
個夢就係咁喇 !
 
聽到呢番說話……….我應該開心嗎 ?
唔……….唔係吖 ! 我好想妳出現係家姐面前吖 !
家姐有好多野要同妳講吖……………………………………….不甘啜泣 
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

