有心有心

哥哥問我 , 世上有無鬼架 ? 我回答佢 : 如果有嘅話我最想見嘅就係亞姨佢…………
 
妳D舊同事真係好有妳心 , 前日星期六放假都唔留係屋企休息 ,
專登抯車入嚟話探下妳 , 果日我帶佢地去咗妳嘅別墅 , 妳有無
見到佢地吖 ? 有無見到妳上司 , 有無見到一個同妳年紀差不多
嘅同事裝香比妳個陣忍唔住喊吖 ? 但係果日我好似感覺到妳係
我身邊 , 妳唔記得咩 ? 我體內嘅血同妳流嘅係一樣架 , 感覺到
妳嘅存在係米會客易D架………….不甘啜泣
 
到底世上有無鬼呢 ?
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

2 Responses to 有心有心

  1. chchma 說道:

    如果今日您係基督徒或者天主教徒,相信她已經回到天主或者耶蘇身邊,將來我們會與她相聚….
    人世間都有好多好多感情,亦有喜與悲…她走了,她可以放下一齊…重新生活
    您活著…就好好地過自己生活… 縱使您有千萬樣事撃在身上… 都要向前走…

  2. chchma 說道:

    如果今日您係基督徒或者天主教徒,相信她已經回到天主或者耶蘇身邊,將來我們會與她相聚….
    人世間都有好多好多感情,亦有喜與悲…她走了,她可以放下一齊…重新生活
    您活著…就好好地過自己生活… 縱使您有千萬樣事撃在身上… 都要向前走…

發表迴響

