9月26日中秋後補假

記唔記得妳講過會搵個禮拜放假同我地一齊去迪士尼架 !
 
哥哥學校個社工送咗兩張迪士尼入場卷比我地吖 ! 今日我地三婆孫一齊去咗玩 ,
嘩 ! 幾乎樣樣都玩齊哂 , 有幾樣仲重複玩咗幾次添 , 睇埋烟花番到屋企都成十點
幾喇 ! 唔洗講哥哥緊係玩得好開心啦 ! 我同媽咪就慘喇 ! 好似做咗一日苦工咁 ,
非常十分疲勞 ! 講到媽咪 , 當我同哥哥排隊同米奇佢地影相果陣 , 媽咪原來…….
坐咗係花園嘅一邊…….靜雞雞偷偷地係度喊 , 我知道佢望住我同哥哥嘅時候…….
仲係會覺得少咗個人係度 , 唉 ! 我又可來唔係咁諗咩 ! 係屋企出門口之前 , 我向
住妳將床 , 對住妳枕頭講 : ( 細妹 ! 起身喇 ! 行喇 ! 我地一齊去迪士尼玩喇 ! ) , 而
每玩一個遊戲嘅時候我都會對住身邊嘅空氣又或者心裡面講 : ( 細妹 ! 行喇 ! 跟住
家姐吖 ! 唔洗驚喎 , 跟住家姐我地一齊玩吖 ! ) 唉 ! 講真吖 ! 我真係唔想去 , 我知道
無論D遊戲有幾咁好玩都好喇 ! 我都一定玩得唔會開心架 !
 
唔知…….果日妳有無同埋我地一齊去迪士尼呢 ? 不甘啜泣
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

