中秋

中秋節果晚我同哥哥一齊去咗妳車友E屋企燒野食 , 順便幫哥哥慶祝埋農曆生日 ,
除咗D大哥哥大姐姐同佢玩之外仲有一個細佢一年嘅小妹妹 , 果晚佢玩得好開心 ,
連尾班車都抯唔到要坐通宵小巴番屋企 , 零晨點幾喇 ! 條街仲好多人 , 經過D乜乜
灣沙灘 , 嘩 ! 簡直係人潮 , 好熱鬧 , 見到每個人臉上都有燦爛嘅笑容 , 好開心 !
 
果晚妳車友G帶埋媽咪一齊去 , 我同伯有第一次見面 , 佢份人好開通 , 講乜都無所
為好好人 , 佢同G似兩姐弟多過似兩母子 . 果晚係十五吖 , 佢地買咗好多素食比我 ,
真係唔該唒 ! 一講到食素 , 伯有就問我幾時開始架 ? 我話比佢知係因為老豆同細妹 ,
佢一聽到我話細妹 , 佢好突然 , 即刻問我Ruby…….係米我細妹 , 原來伯有話一見到
我就覺得我身上有妳嘅影子 , 佢見無人講過又無人提過我就係妳家姐 , 所以佢唔夠
膽問呀 ! 講到呢度……….我同伯有雙眼已經通紅喇………………..不甘啜泣
 
笑容 ? 乜野係笑容呀 ?
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

