伯父

早幾日肥佬打比我 , 佢話今日想帶哥哥去赤柱玩 , 迅便同哥哥補祝生日喎 ,
唉………..! 肥佬係哥哥嘅大伯父 , 點算好呢 ? 肥佬會唔會唔比番哥哥我架 ? 又
或者佢會唔會靜雞雞帶哥哥去佢老豆到架 ? 哥哥會唔會受唔住個老豆比佢嘅
誘惑跟佢走架 ? 佢歲幾開始已經未見過個老豆喇 , 佢會唔會想番去老豆身邊
呢 ? 我個腦出現咗好多句點算好 ? 唉………………………..
 
我考慮咗好耐 , 始終都答應咗肥佬比佢帶哥哥去玩一日 , 點解…………………..?
我覺得呢d野始終都係我同佢老豆兩個大人之間嘅事 , 小朋友係無罪架 , 我唔
可以去左止佢去見佢親生老豆架 , 左止到一次未必左止到第二次 , 佢有權選擇
架 , 如果佢係想見佢 , 長大後佢都會抯車去搵佢 , 係米 ! 再加埋 , 日後亞婆同我
都有幾會離開佢 , 有起事想嚟都希望有d堂兄弟同佢商量一下 , 能夠幫得到佢 ,
以前我會諗就算我唔係度都仲有亞姨妳或者妳d仔女 , 而家………………………….
 
細妹………………..不甘啜泣 
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

