口得

屋企附近有間賣日常衣物嘅批發點 , 我屋企d毛巾 , 手巾仔 , bb和尚袍等等有好多都係果度買 ,
最方便嘅就係每次一打半打咁買 , 媽咪話放係屋企旁身喎 ! 哈哈 ! 所以個老闆同媽咪老豆都幾
熟架 , 不過最熟果個都係哥哥 , 因為每次佢都牙尖咀脷咁回答人地d問題 , 而且有一次仲塌倒流
哂血添 !
 
頭先放工去咗幫哥哥買內褲 , 個老闆唔認得我架 , 入到去個火記就問我想要d咩 , 幾多歲着架 ?
我講完之後個老闆係貨倉度行咗出嚟 , 佢問我個小朋友肥唔肥架 ? 我話佢知成日同亞婆嚟買野
果個呢 ! 哈………..一講就知我講邊個 , 醒目 ! 不過……………點知佢講咗一大堆說話 : 亞婆真係慘
喇 ! 無咗個老伴又無咗個女 , 佢地係米同一年過身架 ? 個女係米做記者所以揸電單車呢 ? 等等 !
唉……………… ! 我只係向佢微笑點個頭就算喇 ! 究竟………………….佢係想問候下我地吖 ? 定係想
知更多野呢 ? 係佢無口得吖 ? 定係講者無心 , 聽者有意 ? 又或者係我太過在意呢 ?           不甘啜泣 
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

