露台

你每日有數十分鐘都會企係露台 , 望住窗外面嘅風景 , 望下條西鐵路段 ,
望下對面三層式嘅村屋 , 望住係公路上各種嘅車輛 , 再望遠d就係天水圍 ,
而另一邊就係中國大陸 !
你病發之後一直只能夠坐係露台嘅椅櫈 , 望住你水平線上緊如嘅天空 , 喜
歡四周圍去嘅你因為身體嘅病痛引致手腳已經再無氣力喇 , 好似一隻飛唔
起嘅雀仔咁無哂自由 , 我成日都偷偷地咁望住你 , 我好記得你嘅眼神 , 你嘅
眼神話我知…………你好無耐 !
好後悔 , 我更加後悔點解細個果陣成日都唔聽你話 , 係出面亂衝亂闖到惹禍
嘅時候先識得番嚟搵你幫我保鑊……………………….不甘啜泣 
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

