家族/長子/孫兒

亞叔尋晚話有人想買曬d祖地喎 , 呵 ! 老豆生前已經有人話買架啦 ,
當初佢地個個都唔同意而家先至嚟話賣遲唔遲d呀 ? 價錢唔方好得
去邊吖 ! 不過如果唔買留嚟又有咩用吖 !
 
唉……….! 鬼叫我個家族咁大咩 ! 鬼叫我老豆係長子咩 ! 唉…………..
鬼叫我唔係仔咩 ! 如果唔係長子的孫米就係我囉 ! 有意見又唔可以
出聲 , 唉 !
 
如果可以的話 , 我真係好想留番d祖先嘅物品……………..比下一代 不要告訴別人  
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

