知己同朋友

有人話我嘅性格係唔會有朋友 , 唔會有知己架 !
 
亦有人同我講 :
所謂嘅知心友 , 只可以話係志趣相投而生起嘅 , 認識認同同喜愛同埋親切感 , 咁就係所謂嘅知心友 ,
但係……….對於某些人嚟講 , 一身人之中都從未遇到佢嘅知心友 , 亦可能佢未搵到個同佢有同一理諗
同觀察力嘅人 !
如果明白知心友同心嘅定義就唔會話人無知心友 , 因為自己會知人地嘅諗法差異 , 只不過係多或小啫 ,
差異大 , 相同小就做唔到知己 , 差異小 , 相同大 , 臭味相投 , 咁咪多d野傾 , 咁咪好似有個知心人咁囉 ,
人地話妳無知心友 , 係因為佢仲未了解妳心境嘅變化 , 佢付出嘅努力打唔入妳目前嘅境況 , 或者佢想
改變妳 , 但又變咗無奈同失望 , 佢話妳無朋友 , 亦因為佢失敗咗 , 佢唔了解妳 , 太多嘅人對自己有過份
嘅自我同對人嘅自我灌輸 , 要求人地同自己諗法一樣或者情緒一樣……………………….
 
其實我覺得……….朋友難尋……….知己更難尋……………….枯萎的玫瑰
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

