成結婚

又一個老親喇 ! 我最好嘅朋友亞成正式結婚喇 !
 
我地識咗已經快到三十年喇 ! 時間真係過得好快 , 記得以前細個我地一大班通處跑 ,
個陣我地仲係住緊乜水樓五樓 , 四五六樓何祭公就係我地最鍾意嘅玩意 , 又或者新年
個陣去水牛嶺玩炸牛屎 , 睇下邊個走得慢 , 哈哈…………! 仲有好多 !
 
點解我要經歷咁多考驗 ? 好羨慕…………人地生活得咁開心 !  不甘啜泣 
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

