八號風球

八號風球吖 ! 妳係度做緊d咩呢 ?
 
妳公司距離屋企好遠 , 要轉幾次車 , 每次打風我一收到消息就會即刻通知妳 ,
等妳有所準備 , 唔洗好似走難咁 , 再等妳番到元朗果陣 , 我地兩個就會約埋一
齊去麥記或者肯德雞買一大袋野食番屋企開餐 , 唔…………………………..
我都好耐無食雞囉………………………..
 
仲記得以前細個打風個陣無街去 , 我同妳最鍾意攞媽咪連衫個d線 , 串住膠袋
兩邊耳仔放係窗口 , 如果外面無風嘅話 , 我地就會係條冷行度跑嚟跑去 , 睇下
邊個個膠袋吹得最高 , 好似放紙鳶咁………..嗯 !
 
細妹……………….不甘啜泣
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

