第二次

前日……..第二次去玩快爬喇 ! 終於塌咗幾次落地下 , ……..我發現咗樣野 ,
第一次玩嘅時候個場裡面就只有得我一個玩家 , 而今次就多咗幾位玩快爬
嘅朋友 , 須然玩嘅時候同佢地嘅距離相隔得好遠 , 但係唔知點解一聽到有
其它車聲係我耳邊出現嘅時候 , 我好驚 , 好想避開d車聲 , 個腦一片空白 ,
唔知點算好 , 究竟點解 ?
 
揸車個陣令我分心嘅……….係妳定係………..佢??????????   不甘啜泣 
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

