神台

屋企個神台係啱啱過咗嘅星期日多咗兩個位 , 一個係老豆 , 而另一個就係妳 ,
須然係幾個禮拜前我陣經問過個紙扎師父係米真係可以招妳番嚟屋企 , 佢只
係答我唔知 , 因為最重要係睇妳果邊個大老放唔放妳番嚟咋 , 個師父仲好担白
同我講 , 最重要就係要安慰好個老人家先 , 最後佢都同我講咗句說話 , 我同妳
嘅血默係相同架 , 如果妳番嚟嘅話我一定會feel到架 , 須然事後師父整咗次勝杯
都話妳番咗嚟 , 不過最有趣嘅係前一晚我係夢中見到妳 , 妳仲同我講話妳會12點
鐘番嚟 , 唔知係米真係會相通嘅呢 ? 果朝師父又真係11點幾先上嚟做野喎 !
 
上次mania出車 , 果晚係公路上………我真係feel到妳嘅存在架…………………  不甘啜泣
  
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

