今朝起身照鏡 , 華 ! 隻眼腫矖 , 記得尋晚比妳個朋友鬧咗一大餐 , 佢話~~
我唔開心 , 妳就會跟埋我一齊唔開心 ! 我喊咩 , 妳就會係我身邊陪我一
齊喊 ! 點解 ? 點解唔可以堅強d勇敢去面對同接受 ? 點解唔好好咁生活
落去 ? 點解唔試下比心機做野又或者去進修 ? 點解唔諗下每次帶埋歡
欣喜悅同成績去拜祭妳嘅時候同妳分享話比妳知 ? 點解每日要扮成
屍咁得個軀殼番工放工 ? 點解每日要收埋自己一角係度喊 ? 點解 ? 又
點解 ? 我唔知吖……………………………………….. 
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

