doctor 真係 doctor , 擁有營養師牌嘅亞 sir 今日突然向我講咗句說話 :
好心妳唔好成日唅住啖飯咁啦 !
 
吓 ? 嚇咗我一跳 , 原來亞 sir 係話我個樣好似成日都唔開心 , 佢仲同
我對正咗幾個病精 , 佢話我荷爾蒙失調引致身體暴漲 , 仲叫我快d去
睇醫生 , 再加埋試下通淋巴 , 如果唔快d睇 , 手尾會好長 ! 唉………….  
 
其實…….其實最終嘅結論都莫過於……………..妳 ! 佢同其他醫
生一樣叫我放鬆自己 , 唔好亂諗野 ! 講咩……..邊有咁容易吖 !
 
妳唔係度之後 , 家姐出現咗好多後遺症…………………………………
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

One Response to

  1. Iris 說道:

    其實你所講既後遺症, 係因為你唔肯去面對, 唔肯去接受現實, 努力去面對吧! 最終能夠幫你的, 也只有你自己!
    我明白你跟她一起長大, 所有經歷的永記在心, 但你媽媽又何嘗不是?  你媽媽迎接她來臨, 看著她成長, 但也看著她離開,
    我相信媽媽比你更痛苦! 所以你一定要撐落去, 為咗你媽媽和哥哥, 一定要身體健康, 代爸爸及妹妹保護這個家!

發表迴響

