妳公司

前日請咗幾個鐘頭假 ! 如果唔係要去攞妳保險d野 , 我真係唔想去妳公司 !
我見到新嚟果個亞頭喇 , 唔 ! 個樣好似唔係幾有善咁 , 妳d同事都話仲未可
以習慣倒同佢相處 , 如果妳係度妳估會點呢 ? 我諗妳嘅工作一定會比以前
更加辛苦 ! 我同妳嘅幾位同事係茶水間傾咗一陣 , 佢地話我肥咗喎 , 唉 !
係吖 , 我只係荷爾蒙有d失調至變成咁啫 ! 點解 ? 唉 ! 米因為妳囉 !
唉……….等一次係妳班同事面前喊 , 真收家 !
 
果晚我約咗pzzia大師食飯 , 順便買d西餅比其他同事食 , 感激佢地以前咁照
顧妳 , 同埋叫大師陪我去買頭盔 , 而家我終於有自己嘅頭盔喇 ! 一去到pzzia
妳d同事個個都話望我第一眼就知我嘅妳家姐 , hehe ! 真係咁似 ? 都唔知係米
架 , 以前d人最多都係話我地有小小似 , 而家………連講野同動靜都話似 , 超 !
係吖 ! 大師佢地話星期日一早入嚟睇妳呀 ! 妳睇下 ? 睇下妳d朋友對妳幾好 !
 
妳咁樣離開我同其他人 , 妳唔覺得自己好狠心咩………………….
 
 
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

