成績

哥哥啱啱打比我 , 佢話今日學校派咗成績表 , 佢可以升上二年班喇 !
不過最好笑嘅係 , 佢話自己升讀果班叫做精靈班 , hehe ! 真係比佢激死 !
 
須然佢嘅成績只係一般 , 其實已經算好喇 , 因為係哩段時間我一直都無
心機去教導佢 , 佢可以由1D班升上2B班 , 比起我同妳……好好多 , 至少我
地兩個讀嚟讀去都係C班D班 , 都未試過A同B !
 
如果……..如果妳係度 , 我知妳一定會同我一齊夾份買禮品送比佢 ,
妳話係唔係吖…………………………….. 
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

