罪惡

咁大個女第一次有哩種感覺 ( 罪惡感 )…………….
 
近排我同妳個 friend 行得好密吖 , 妳問我有無喜歡佢 ? 我唔識答妳 !
可能佢係我最軟若嘅時候係我身邊陪住我 , 每日都同我傾一陣電話
等我輕鬆下 , 有時當我想借酒消愁嘅時候 , 佢只會飲少許係我身邊
伕住我氹下我開心 , 不過………我最介意妳個 friend 比妳還細幾個月 ,
再加上佢已有老婆 , 須然我同佢無任何進展嘅機會 , 但係同佢一齊嘅
時候我好開心 , 不過我仲係覺得對佢太太唔住 !
 
更加覺得對妳唔住 !
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

