肥仔宗

尋晚……..肥仔宗結婚請飲 , 有好多舊同學都有出席 , 有d仲好耐無聯絡添 ,
見番佢地一定會有另一種趣味 , 很定會好開心 , 可惜……..我無去到 , 我無
胆出席咁多人嘅喜宴 , 由其係有機會比問到有關妳嘅事 , 再加上有幾位同
我一齊睇住妳長大嘅朋友 , 我怕見到佢地會忍唔住喊……..嘩! 大佬呀 ! 人家
擺酒我係度喊 , 妳話幾唔好意思呢 ?
係屋企食緊飯果陣 , 周成真係唔知訂 , 居然打嚟問我點解唔去 , 原來佢乜都
唔知 , 我講咗比佢聽之後 , 佢停咗一陣 , 我知道佢已無話題繼續同我講落去 ,
跟住就咁收綫喇 ! 平時好八卦嘅媽咪一定會問我邊個嚟架 ? 做乜野吖 ? 但係
尋晚佢一句都無問到 , 而我亦當無事咁 , 唅住滴眼淚繼續食飯 !
 
到底…………我嘅傷口幾時先至唔會痛呢 ?
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

