放工

又一日喇 !
每日放工離開公司之後 , 總係覺得自己係條路度好孤獨好寂寞 , 行到高速公路天橋上面 , 望著兩邊嘅高速快車 ,
令我有點兒想從高處跳落去 , 落到去我就可以見到妳 , 可惜……….可惜我咁嘅勇力 .
係巴士或者小巴上面 , 望住隔離嘅空位 , 令我想起有好多時同妳一齊行完街抯車番屋企嘅時候 , 我嘅眼淚好似想
流落嚟喇 ! 點解………..點解……………….!
係車上面望向元朗每個街道 , 更令我想起同妳一齊行嘅每段路 , 由其行街時嘅吃喝玩樂 , 果種歡笑聲 , 我d眼淚而
再忍唔住流落嚟…………………………..!
每次望住屋企嘅門口 , 我都好想轉身離開 , 好想逃避 , 逃避係屋企望住每個各落 , 我同妳一齊行街買嘅衫褲 , 任何
一件物件都有妳嘅影子…………………!
我好討厭妳 ! 我好增妳呀 !
 
妳知唔知吖 ! 
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

