電腦

尋日黃昏果陣諗住開着部電腦 , 點知……..一按個掣 , 拍一聲 , 媽咪同哥哥又去咗食飯 ,
淨得我一個係屋企 , 起初仲以為有d乜野塌落嚟 , 但當我再按個掣嘅時候先至發覺原來
部電腦唔着 , 死喇 ! 唔知點算好吖 ? 好驚吖 ! 好驚部電腦壞咗開唔番吖 ! 唔得架 , 我唔
可以無咗佢架 , 部電腦係細妹留底比我架 ! 裡面有好多好多嘅回憶 ! 細妹有好多相係
腦度架 ! 點算好呢 ? 唔好諗咁多 , 攞部腦落留下睇下d維修舖頭收工未 !
 
我個心越跳得快 , 腳步就行得更快 ! 哎……………好在未收工 , 但當師父幫部腦檢查嘅時候
, 我真係好緊張 ! 想喊出嚟 ! 咁啱亞程又打電話嚟 , 我揸住個電話終於忍唔住喊咗出嚟 ,
唉 ! 檢查完畢 , 原來只係個火牛燒咗 , 好在幾佰蚊可以整得番………………………………
 
細妹………….無咗妳 , 我每一日都過得好迷綱………………….
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

