閙同笑

頭先……..同媽咪嘈咗幾句 !
 
都係哥哥唔聽話啦 ! 攪到要比亞婆閙 !
 
講真吖 ! 小朋友做錯野 , 大人閙下佢 , 輕輕咁打下佢 , 教訓下佢 , 根本係一件好正常嘅事 ,
只不過……..媽咪每次閙完哥哥之後都會係度發自己恔憎 , 有邊個唔會有脾氣吖 , 如果可
將滿肚子唔開心嘅野全部發洩出嚟 , 可以令人暫時輕鬆下 , 妳話吖 ! 有邊個唔想喎 !
 
但係……..無論媽咪點發脾氣都好 , 當我聽到佢話自己條命生得唔好個陣 , 我個心……..更加亂
更加煩噪 , d眼淚忍唔住滴落嚟 , 我知道媽咪個心……..比我更加痛楚 , 但係……..我真係好討厭
哩句說話 , 我好想攬住媽咪喊 , 好想話比媽咪知我好掛住妳 , 不過……..由妳離開至而家 , 我
都只係偷偷地咁喊 , 有時因為唔想比媽咪見到我d眼淚 , 我只好忍住行快幾步 , 走入厠所裡
面細細聲喊 , 我怕比媽咪見到 , 我唔想令佢傷心……………………………………….
 
仲記得以前妳好少番嚟屋企食晚飯 , 有時番pizza , 唔洗開工就走去出車 , 每次媽咪一發恔閙
人個陣 , 我就會打比妳 , 通知聲妳 , 叫妳今晚番到屋企醒醒定定小心講野 , 唔好點起佢把火 ,
而我同妳正晚就用最細聲嘅音量傾計 , 再唔係就用眼神去交流 , 哈 ! 諗番起真係幾好笑 , 仲覺
得我同妳有d白痴添…………………………………..
 
 
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

