飲醉酒

懷著一般又或者開心心情去飲酒嘅人 , 佢會越飲越開心 !
但係…….點解 ? 相反帶著悲傷及傷感嘅人 , 佢只係飲少許
已經有醉意吖 !
 
今晚佢地上咗去個竇度劈紅酒 , 其實我都好想跟埋一齊上
去玩 , 可惜哥哥點都要跟埋我一齊去 , 最後我都無去到 , 留
番係屋企整肯德X鬆餅 !
 
講真吖 ! 我相信哩個只係比自己嘅一個借口 , 因為我怕……
怕控制唔到自己嘅情緒 , 我知道自己飲咗酒再加埋望住竇
裡面貼住細妹嘅相我會……..我一定會喊 , 可必因為我而影響
其他人嘅心情呢 !
 
細妹……….如果可以嘅話我真係唔想比自己清醒………
好想一直………..醉落去…………………………
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

