喜宴

前日亞珊打比我 , 佢亞哥肥仔宗生咗個仔 , 請我7月7日到佢嘅喜宴 ,
係結婚加滿月飲 , 我考慮咗兩日到底去……..定唔去 ?
 
去……..諗住可以同班舊同學舊朋友聚舊一下 , 妳拖住老公 , 佢拖住老
婆 , 個個都帶住一個二個小朋友出席 , 回想番讀書個陣時個個傻頭傻
腦嘅樣 , 哈 ! 妳話幾咁有趣呢 !
 
唔去……..唔想去係因為妳嘅離開 , 我怕……..我怕個腦會出現太多過去
式 , 我怕見到佢地我d眼淚會不自覺地流落嚟 , 亦怕會不自覺地忍唔
攬住佢地大聲痛哭 !
 
細妹………………………
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

