瑞午節

今日係瑞午節 , 記得以前細個嘅今日老豆一定會帶我同細妹去游龍舟水 ,
曬到變朱古力 , 番到學校仲比d同學笑添………………………….
 
頭先我攞咗兩隻粽同維他奶仲有生果同朱古力等去拜祭老豆同細妹 , 我同
細妹講 : 我好掛住妳 , 我有好多野想同妳講 , 我好想見妳 , 妳可唔可以現身
比我見下妳 , 妳係我細妹嚟架 , 妳個樣變成點家姐都唔怕架 , 再唔係 , 妳係
我夢理面出現同我傾計好無………………………………..
 
行番屋企個陣 , 我突然好想食格仔餅 , 諗番記平時一底餅 , 我同妳會分開一
半兩份食 , 而家………………………………..    
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

